click..click

Home Islam resepi sugar glider

Tuesday, November 1, 2011

twilight is poison 4 me

Posted by atul azly at Tuesday, November 01, 2011
huh...sedang leke2 mngodek komputer qieyla mngingtkan aku tntang twiligh..aku pon stop lar..da sal twilight en..
aku serch lar evry single web about twilight aku da jlajah...syes..aku kne tgk...slgi x dapt slagi 2 lar aku dok bukan web twilight jer...x ley blah tol...tnsyn den! nk  tgk twilight..nk CD



he's willing to die for her..!
Wanna read New Moon with a twist?
Check out the Bahasa Melayu translation of New Moon, titled Cinta Baru. Yea, I know.
Here's the description:
Buku kedua dalam saga Twilight: New Moon kini diterjemahkan kepada Bahasa Malaysia.
"Aku tahu yang kami berdua benar-benar dalam bahaya. Meskipun begitu, aku masih merasa tenang dan selamat. Merasa sempurna. Jantungku berdegup kencang. Nadiku sekali lagi berdenyut pantas dan hangat, dan dadaku penuh dengan keharuman aroma kulitnya. Kelukaan dahulu seolah-olah telah tiada. Aku sihat - bukan sembuh daripada luka, tetapi seolah-olah luka itu memang sedia tiada sejak mula"
It's available at MPH for RM34.90.

oky juz rm34.00 saye nak ini..okyh...
list orang yang mau aku pow:

  1. ayah
  2. ummi
  3. makcu
  4. acik atie
  5. cikman
okyh..saye akn brusehe mndptkn..saga.eclips..new moon n breaking down.. x kisah english o mlay..saye akn mbace due2 bhase... okyh!!brusehe atul azly!

0 budak comel komen:

Post a Comment

 

my journal story Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review