click..click

Home Islam resepi sugar glider

Sunday, August 5, 2012

Assalamualiakum Cinta..

Posted by atul azly at Sunday, August 05, 2012
Assalamualiakum..
hye sume...harinie atul x sempat bangun sahur..hurmm=( then teruskanlah kerje yang x bergaji yang paling atul suke...blog walk! muhahahhahahah..okyh entri kali nie..tentang C.I.N.T.A..i love you,wo ainyi, aishiteru yo.. n mcm2 agy ah..tp it still contain the same meaning and usualy it used to descrb someone felngs..heheheh.
cinta itu fitrah dalam diri manusia, Kita cuma dapat berusaha mencari jodoh yang baik menurut Islam. Menurut apa yang tertulis dalam dalam Al Qur'an: "Wanita-wanita yang keji adalah untuk laki-laki yang keji, dan laki-laki yang keji adalah buat wanita-wanita yang keji (pula), dan wanita-wanita yang baik adalah untuk laki-laki yang baik, dan laki-laki yang baik adalah untuk wanita-wanita yang baik.
itu kan janji Allah s.w.t
sebab itulah kite perlu sentiasa berdoa supaya mendapat seorang lelaki yang mampu memimpin kite..mungkin terlalu muda untuk memikirkan perspektif macam2..tapi dari sekarang lar kiter kne doa..kalu ase dah nak baru nak doa,susahla.. btol x..teruskan berdoa sampai kite dapat ape yang kite nak..Allah s.w.t tu kan maha mendengar n maha mengetahui..jadi berusaha lah menjadi seorang yang baik agar kita dikurniakan pasangan yang baik...semoga satu hari nanti hadirnya seorang lelaki yang mampu  melindungi atul n memimpin ke jalan yang diredhai...wallahualam..=)

ingat! cinta bukan melemahkan,tapi menguatkan.... cinta juga,bukan menyedihkan tetapi mengembirakan...
seandainya allah telah memberikan cinta kepada kita..hargainya..
jangan pertikaikan seandainya seseorang itu tidak meluahkan cinta,kerana setiap orang pasti memiliki cara tersendiri untuk meluahkannya..cinta itu tidak semestinya diluahkan melalui perkataan kerana luahan perasaan  juga mungkin tidak lahir dari hati nurani orang tu..boleh jadi tu sekadar ayat2 manis jer atau ayat untuk meraih hati seorang insan...

withfullofL.O.V.E_atul azly

0 budak comel komen:

Post a Comment

 

my journal story Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review