click..click

Home Islam resepi sugar glider

Wednesday, October 26, 2011

picnic wif family

Posted by atul azly at Wednesday, October 26, 2011
dear blog:)


okyh harini pepagi..Adawiyah!!! bagun..!! oh soudtrack yang x penah jemu aku dga..hehehehe okyh bagun...hurmmmmm wanginye..da bau bihun goreng...wow macaroni da siap da atas meje..hehehehhe..dgn x gosok gigi da dok kat meje..coi..(x snonoh punye ank dare)..cit.. kne marah dek umi..sarapan kat sg congkak la! okyh..then sblum sampai sg congka singah jap bli jajan..tige2 nk kua..then umi ckp amek jer aper nak..then kami btige pon...ape lagi..rezeki tuhan bagi..soh amek jer en..bedal lar...


nie hanye yang diamek gambar..yang lain da aqiqah awal2 kat sepupu-sepupuku yang lain

pastu jom kiter sarapan dulu
nie KIMBAB..Sushi lar...cedap..nyumnyum
okyh..kerane aku x nk main air aku tpakse jadi baby siter jap




jage baby mia!
okyh pastu barular den rendam kaki kat air...hahhahaha

aku dapat mandi kurang dari stengah jam..coz tangan da naik merah2..badan da gatal2..aduiiiii...then tka baju...basuh kaki..BUSH!!! tergelincir..basah....wa!!! then tka lg 1 baju...
n aku tukang amek gamba jer lar.. da mmg keje den...
okyh...2 jer tok arini...tata:)

1 budak comel komen:

Post a Comment

 

my journal story Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review