click..click

Home Islam resepi sugar glider

Tuesday, May 29, 2012

ayat-ayat cinte

Posted by atul azly at Tuesday, May 29, 2012

ramai lelaki ucap macam ni kepada perempuan

"i love u darling"
"saya sayang awak"
"saya cinta awak"
"saya kasih awak"

tapi x ramai yang berani jumpa dengan ayah dan mengatakan "pakcik, saya nak meminang anak pakcik dan jadikan dia sebgai isteri saya yang HALAL..."

p/s:kal0 btul syg,cinta be gentleman, dont afraid. my dad is not LION but MY DAD is MY "WALI" ♥

yup..btol...hnya lelaki yang berani mngatakn perkataan ini kepada ayah sy yang akan memilik sy..sy nie umpame layang2 yang terikat tetapi terbang bebas,namun harus diingati bahawa tali layang2 itu akan mudah putusnya jika terdapat ganguan..btol x?  walaupun ader BF,,tp x jamin pon yang orang 2 akan memiliki zahir dan batin saye....so maafkan sy jika sy berkelakuan sedemikian rupa..sekadar renungan buat diri sy sendiri, Lelaki yang macho adalah lelaki yang sentiasa menjaga solatnya walau ke mana saja dia pergi. Bila lelaki tersebut mampu menjaga solatnya, dia juga mampu untuk menjaga wanitanya (isterinya), InsyaAllah...♥ ♥ Lelaki hebat bukanlah lelaki yang berjaya mendapatkan wanita bertudung dan Solehah untuk dijadikan isteri...
***TETAPI yang brani memperisterikan WANITA BIASA
dan MAMPU BERJAYA MEMBIMBING MEREKA MENJADI WANITA SOLEHAH... =')
bukannyer time sy cuti dy pon syok cuti gak! mungkin sy tak pernah menegur..tp sy  sntiase memerhatikan mereka yang mnjadi kwan istimewa sy.sesungguhnya allah itu telah menciptakn manusia berpasang-pasangan..insyaallah satu hari nanti sy akn bertemu dengan jodoh yang telah ditetapkan allah s.w.t..semoga bakal imamku itu mampu membimbingku ke jalan yang diredhai,,insyaalah,,,dalam proses ke arah yang lebih baik..doakan semoga ushe sy berjaye =)

0 budak comel komen:

Post a Comment

 

my journal story Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review