click..click

Home Islam resepi sugar glider

Thursday, May 17, 2012

its time..lets make a move for ur future

Posted by atul azly at Thursday, May 17, 2012
salam..hye sume..lame x update status kat bog,..hehhehe sory sgaje mnyepikn diri sebentar..okyh.. atul dapat UITM machang..kelantan 2..jaoh en.. hehehe..excited plak nk pg sane... new life..new place, new state n new friends..sume baru... so skrg tbe mase tok aq bpikir ke hdapan..ckup2 la bcnte..skrg aq cam ignore sume orang yang syg kan aq..hurm...org trase ngn aq..okyh...skrg aq kje ..pasnie bil da study lg la x terlayan...qeyla...thnkssss...


Ada seseorang yang sering memerhatikanmu, membuka page fb kamu yang pertama bila online, check twitter tanpa mention. sering buka gambar kamu tanpa sebarang komen. dia akan terasa bila kamu menceritakan mengenai orang yang kamu suka di wall dan bersedih dalam diam.


Dia juga akan berusaha buat kamu ketawa bila kamu sedih dan stress, walaupun dia tahu kamu tidak akan mencintainya.Baginya, asalkan kamu ketawa cukup buat dirinya gembira.


Namun, dia juga manusia biasa,punya perasaan dan naluri. Dia akan meninggalkan kamu kerana sudah letih terhadap kamu yang langsung tak pedulikannya walau sekali. Dan saat itu tiada guna lagi buat kamu. Hatinya tidak lagi buat kamu.


Hargailah sementara kegembiraan masih ada untukmu

okyh...ayatnie buat aq sdar sume.. hidup aq nie lbh mmrlukn ksh dan syg dari parents aq..kan..kan...skrg aq da brani brsuare..x nk la sakitkan hati orang, skse hati n perasaan orang..nnti kte yng dapat blasan balik..so solution terbaik..lpaskn orang 2.. 2 @ 3 taun agy jumpela..insyaallah orang 2 akan kekal jadi yang terakhr dalam hidup rabiatul adawiyah binti azly..thnkss qieyla krane sedarkn sy.. jgn rupe paras dijadikan taruhan,,tetapi ilmu yang srat dijadikan pertahanan =) stiap insan kat dunie nie allah ciptkn berpasangan..  cume x aw bile nk jumpe..kan..kan

0 budak comel komen:

Post a Comment

 

my journal story Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review